Продавець Інтернет-магазин "Sport-Tops" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
901 відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ОбОбмін та повернення товару Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, вийдіть з ним на зв'язок максимально швидко та уточніть причину повернення/обміну товару. Повернення товару від покупця Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару: • товар не відноситься до товарів, які не підлягають обміну та поверненню; • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду); • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування; • пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару; • є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон. Продавець в праві відмовити покупцеві в поверненні, якщо не дотримані ці умови. Для повернення товару, узгодьте з покупцем спосіб зворотного доставлення товару. Запропонуйте покупцю повернути товар у вашій точці видачі або попросіть його відправити товар за допомогою поштової служби та надіслати вам номер ТТН. Доставлення товару відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і т.п.), тоді продавець повинен компенсувати клієнтові транспортні витрати. Вимоги покупця повинні бути задоволені відразу, а при необхідності перевірки якості товару, що повертається — протягом 14 днів або за домовленістю з покупцем. При отриманні товару у відділенні поштової служби або в вашому магазині, уважно огляньте його, перевірте комплектацію і наявність пошкоджень: 1. Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, ви можете відмовити покупцеві в поверненні. В такому випадку заповніть Акт прийняття-передачі, в якому опишіть товар і виявлені дефекти. Акт прийняття-передачі заповнюється в 3-х примірниках: копії видаються вам і покупцеві, оригінал залишається у відділенні поштової служби. У разі заповнення акту в вашому магазині, він складається 2-х примірниках: оригінал залишається у вас, копію необхідно надати покупцеві. 2. Якщо товар візуально не має дефектів, вам необхідно прийняти його для більш детального огляду. При огляді товару складіть Акт огляду товару, та, якщо можливо, проведіть відео фіксацію даного процесу. Якщо детальний огляд товару виявив порушення правил експлуатації товару або його товарного вигляду,

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.